آخرین اخبار
کد مطلب: 126160
رييس سازمان بسيج مستضعفين عنوان کرد؛
بيانيه گام دوم رويکردهاي جديد بسيج را مشخص و تضمين مي کند
تاریخ انتشار : 1398/09/26 12:28:11
نمایش : 988
سردار سليماني گفت: بيانيه گام دوم انقلاب در پيش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستي ما در دوره جديد خواهد بود، اين سند رويکردهاي جديد بسيج را در قالب سياست ها و اقدامات اساسي مشخص و تضمين مي کند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار غلامرضا سليماني رييس سازمان بسيج مستضعفين در چهارمين آيين جشنواره سراسري مالک اشتر بسيج با اشاره به لزوم بهره مندي از ظرفيت هاي بسيج در تحقق بيانيه گام دوم انقلاب گفت: بسيج همان طور که در فرمايشات رهبري بيان شد يک کارنامه درخشان چهل ساله به همراه دارد.

وي افزود: در چهل سالگي بسيج، بيانيه گام دوم انقلاب در پيش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستي ما در دوره جديد  خواهد بود، اين سند رويکردهاي جديد بسيج را در قالب سياست ها و اقدامات اساسي مشخص و تضمين مي کند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين عنوان کرد: با توجه به شرايط ايران در دنيا و منطقه بسيج نقش خود را مناسب با نيازهاي نظام جمهوري اسلامي ايفا مي کند که اين برنامه ها در بازه ۵ ساله از ابتداي سال ۱۳۹۹ بنيان نهاده خواهد شد.

وي عنوان کرد: اولويت اول ما تغيير سبک مديريت به سمت مديريت جهادي و راهبري به شکل صيانت گونه است و بيشترين افرادي که مي توانند به ما کمک کنند الگوها و افراد برگزيده در بسيج هستند.

سردار سليماني تصريح کرد: برنامه ريزي متمرکز از بالا به پايين به برنامه ريزي بومي تغيير ساختار مي دهد که اين روش به معناي تغيير آرمان هاي انقلاب اسلامي نيست در واقع اهداف ما ثابت هستند اما روش ها متغير خواهد بود، همچنين شيوه نظارت و کنترل فرآيندي و جزئي نگري به شيوه ي کنترل و نظارت پيامد سنجي تغيير ساختار مي دهد.

وي با اشاره به تداوم ساير برنامه هاي سازمان بسيج مستضعفين در ذيل تحقق بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي تصريح کرد: با حفظ همه برنامه ها، بسيج متناسب با بيانيه گام دوم شيوه هاي جديدي را پيش خواهد گرفت که بازآفريني و ظريفت سازي مجدد پايگاه هاي محلي بسيج با محوريت مساجد در اولويت برنامه ها قرار دارد. بر همين اساس بسيج بايد در محلات راهبرد و تاکتيک داشته باشد که با روش هاي متنوع و جذاب محقق خواهد شد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به لزوم بهره مندي از ظرفيت خواهران در جاي جاي بدنه اين سازمان گفت: در رويکرد جديد تقويت بسيج خواهران و ايجاد واحد بسيج خواهران در هر رده اي در دستور کار قرار خواهد گرفت. همچنين تاسيس و راه اندازي دانشگاه بسيج و ساير ضرورت هايي که بسيج در صحنه نياز دارد از ديگر برنامه هاي جدي ما است که بحث هاي بسيار متنوع و ضروري در اين سند راهبردي گنجانده شده که با تلاش شبانه روزي بسيجيان محقق شود.

منبع: فارس

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس